Świetny okres reprezentacji Polski ma odzwierciedlenie w zainteresowaniu ze strony sponsorów. Coraz więcej firm stara się nawiązać współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej i uzyskać miano “Oficjalnych Sponsorów” lub “Partnerów” naszej kadry.
Jak informowaliśmy jakiś czas temu Leroy Merlin przedłużył umowę z PZPN. Sieć sklepów budowlano-dekoratorskich będzie nosiła tytuł Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski. Dotychczasowa umowa podpisana była do zakończenia mistrzostw świata w Rosji 2018 roku. Na mocy nowej, francuska firma będzie partnerem naszej kadry aż do zakończenia mistrzostw świata w Katarze w 2022 roku. Oznacza przedłużenie porozumienia o cztery i pół roku.
W poniedziałek parafowano dwie kolejne umowy. Najpierw poinformowano o przedłużeniu umowy sponsorskiej z firmą FAKRO, która nadal będzie Oficjalnym Partnerem reprezentacji Polski w Piłce Nożnej. W poniedziałek podpisano porozumienie, które będzie obowiązywało od 1 sierpnia 2018 roku do 31 lipca 2020 roku. Na mocy podpisanego kontraktu potentat na rynku okien dachowych (druga firma na świecie) będzie Oficjalnym Partnerem kadry Adama Nawałki, a także Oficjalnym Partnerem reprezentacji Polski U-21, prowadzonej przez Czesława Michniewicza.
Na wyższy poziom wskoczyła firma OSHEE, lider na rynku napojów funkcjonalnych w Polsce. Z Oficjalnego Partnera reprezentacji Polski zmienia się w Oficjalnego Sponsora naszej kadry. Nowa umowa obowiązywać będzie od sierpnia 2018 roku do 31 lipca 2020 roku.
– Nasza dotychczasowa współpraca, która dotyczyła bezpośrednio partnerstwa OSHEE oraz PZPN, przebiegała wzorowo i dlatego zdecydowaliśmy się na podpisanie kolejnej umowy, na mocy której marka OSHEE uzyskała tytuł Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej. Nasz partner to lider na rynku napojów funkcjonalnych w Polsce. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że coraz więcej firm w naszym kraju dostrzega wartość sponsoringu sportowego i chce inwestować oraz wspierać najważniejszą drużynę piłkarską w naszym kraju, a więc reprezentację Polski – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.
Dzięki nowej umowie logotyp marki OSHEE pojawi się m.in. na ściankach sponsorskich w trakcie konferencji prasowych i wywiadów, na tablicach reklamowych wokół boiska, na ławce rezerwowych oraz na łuku wejściowym boiska. Ponadto napoje OSHEE w bidonach i lodówkach z logotypem firmy będą eksponowane w trakcie meczów w ramach strefy ławki rezerwowych oraz podczas oficjalnych konferencji prasowych.