Lech Poznań z nowym sponsorem strategicznym?

0
inea-stadion

Jak poinformował dziś za pośrednictwem Twittera prezes STS – Mateusz Juroszek, jego firma przestaje być sponsorem strategicznym Lecha Poznań.

– W imieniu własnym oraz całego zespołu STS dziękuję Lechowi Poznań za ponad cztery lata współpracy, podczas których STS był sponsorem strategicznym klubu – czytamy w liście otwartym opublikowanym na wspomnianym portalu społecznościowym – Wierzę, że STS dał się poznać jako sponsor, którego zaangażowanie było dużo większe niż ekspozycja logotypu. Wspólnie z kibicami i klubem udało się nam zrealizować wiele unikatowych projektów, jak kolorujemy, koszulka na Basel czy wymiana koszulek Hamalainena. STS, jako sponsor polskiego sportu, pozostanie z Kolejorzem. Będziemy starać się w dalszym ciągu wspierać klub.

Jednak wszystko wskazuje na to, że w Kolejorzu nastąpi płynna zmiana sponsora strategicznego. Obecny kontrakt z bukmacherem kończy się 30 czerwca i nie zostanie przedłużony. Niedługo po informacji o wycofaniu się STS, pojawiła się kolejna, dużo bardziej optymistyczna dla kibiców Lecha.

Kto następcą?

Miejsce bukmachera ma zająć Aforti Holding S.A. Jak możemy przeczytać oficjalnej stronie firmy jej działania dedykowane są małym i średnim przedsiębiorstwom oraz mikrofirmom. Celem jest wyznaczanie nowych standardów kompleksowej obsługi Klienta w zakresie finansów osobistych i zarządzania kapitałem przedsiębiorstw.

Według pierwszych doniesień Aforti ma podpisać umowę współpracy na najbliższe trzy lata, w myśl której Lech Poznań otrzyma około pięciu milionów złotych za sezon, co daje razem piętnaście milionów złotych. To prawie dwa razy tyle ile przekazywał do tej pory STS. Mówi się, że prezes nowego sponsora jest wielkim fanem ekipy z Inea Stadionu, dlatego spółką postanowiła wyłożyć tak znaczące środki.

Wiadomość ta od razu poruszyła wyobraźnię kibiców Kolejorza. Na internecie pojawiły się nawet wizualizacje nowych strojów z logo Aforti. Trzeba przyznać, że idealnie komponuje się z kolorystyką strojów Lecha.

aforti

Należy jednak pamiętać, że Aforti nie jest zupełnie obcą firmą dla klubu z Wielkopolski. Już w poprzednim sezonie jej logo widniało na spodenkach piłkarzy Lecha.

Oficjalna prezentacja nowego sponsora klubu ma nastąpić 3 lipca.

Poprzedni artykułDuży transfer na zapleczu ekstraklasy. Piotr Ćwielong zawodnikiem GKS-Tychy
Następny artykułRadość w Łodzi! ŁKS jednak zagra w II lidze