Reprezentacja Polski notuje bardzo dobry okres. Nasza kadra nie tylko pnie się w rankingu FIFA czy UEFA, ale też przyciąga do siebie kolejnych sponsorów. W poniedziałek na konferencji prasowej poinformowano, że Polski Związek Piłki Nożnej przedłużył umowę sponsorską z firmą Leroy Merlin.
Sieć sklepów budowlano-dekoratorskich będzie nosiła tytuł Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski. Dotychczasowa umowa podpisana była do zakończenia mistrzostw świata w Rosji 2018 roku. Na mocy nowej, francuska firma będzie partnerem naszej kadry aż do zakończenia mistrzostw świata w Katarze w 2022 roku, co oznacza przedłużenie porozumienia o cztery i pół roku.
– Przedłużanie umów z aktualnymi sponsorami reprezentacji jest konsekwencją naszej wzorowej współpracy. Niewątpliwie świadczy to o tym, że inwestycja w kadrę przynosi oczekiwane efekty, a PZPN jest solidnym partnerem, z którym warto wiązać się na długie lata. Z przyjemnością obserwujemy też działania firmy Leroy Merlin, która w swoich kampaniach bardzo mocno podkreśla fakt przywiązania do drużyny narodowej. Cieszymy się, że poprzez sponsoring reprezentacji nasi partnerzy nie tylko realizują swoje cele biznesowe, ale również zwyczajnie odczuwają dumę i satysfakcję z naszej współpracy – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.
Zadowolenia z przedłużenia umowy nie krył Krzysztof Kordulewski, prezes zarządu Leroy Merlin Polska:
– Z dumą przez kolejne lata będziemy wspierać Reprezentację Polski w piłce nożnej. Biało-czerwoni dostarczyli nam już wielu emocji i właśnie tych pięknych, sportowych emocji chcemy doświadczać jeszcze więcej! Jako odpowiedzialny biznes jesteśmy blisko naszych klientów i pracowników, dlatego wspieramy ważne dla nas wszystkich idee. Drużyna narodowa to nasz wspólny bohater. Takimi bohaterami domu są także nasi klienci, którzy podejmują wyzwania i realizują swoje marzenia przy naszej pomocy. Dzięki sportom zespołowym, a zwłaszcza piłce nożnej, możemy wspólnie przeżywać emocje, co jednoczy i tworzy poczucie wspólnoty. Sam widuję moich współpracowników, którzy w dniu meczu zakładają biało-czerwone koszulki i z wypiekami na twarzach oglądają kolejne rozgrywki naszej reprezentacji. Sportowego ducha Leroy Merlin doświadczają również nasi klienci w sklepach w czasie meczów, szczególnie podczas listopadowych Dni Bohatera Domu.
W ramach nowej umowy Leroy Merlin nabyła prawo do posługiwania się tytułami „Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski”, a także „Oficjalnego Sponsora młodzieżowych oraz kobiecych Reprezentacji Polski”. Ponadto ta sieć marketów budowlanych będzie mogla wykorzystywać w swojej działalności reklamowej, marketingowej logo reprezentacji Polski. Natomiast logotyp Leroy Merlin ma pojawiać się na różnego typu reklamach podczas spotkań kadry Adama Nawałki. Będzie też obecny na planszach sponsorskich podczas konferencji prasowych, różnego rodzaju briefingów, a także na stronie internetowej PZPN.